sobota, 10 października 2015

MORO PANTS

Cześć !

Na zewnątrz coraz chłodniej, więc długi i ciepły sweter powinien znaleźć się w każdej szafie. Spodnie moro podobały mi się już od dawna i wreszcie jestem ich posiadaczką. Uwielbiam je !
Szary crop top pochodzi ze sklepu DealSale.com. Jest to aplikacja na telefon, dzięki której szybko i łatwo możecie przeglądnąć asortyment, ceny również satysfakcjonują !
Lecę zobaczyć Wasze jesienne zestawy, a Was zostawiam z moim :)

Trzymajcie się ciepło ♥
S.

$100 Coupon - DealSale website : http://bit.ly/1LQZBVl
70% off - IOS : http://apple.co/1iPfViS

















Crop top-DealSale
Sweter/Sweater-Cropp
Spodnie/Pants-Bershka
Buty/Shoes-no name
Torebka/Bag-Reserved

38 komentarzy:

  1. Crop top crop topem - ale tym Twoim swetrzyskiem, to się szczerze zachwycam!
    Wspaniałe jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie, ale chowaj brzuch, bo się przeziębisz! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek + spodnie = rewelacja! :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nogi, buty, spodnie, cały zestaw - meeeeega! <3

    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze, swietne są te moro! nic tylko ci ich pozazdroscic :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ten zestaw ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie są bardzo ładne, z szarym swetrem i crop topem komponują się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny sweterek ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się zaopatrzyć w takie spodnie, cudowne wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam moro <3 spodnie i sweter tworzą boską stylizację :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. moro i frędzle - uwielbiam! Bardzo mi się podoba:) Mam te same botki;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam ten sweter i bardzo mi się podobał, ogólnie to zestaw jak zawsze super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog i cudowne stylizacje :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo i to są moje klimaty! cudownie :) dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Perfect and very stylish look for autumn<3 Love it<3

    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com.ee/

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie rewelacja ! Bradzo podoba mi się zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz ;)

    Pozdrawiam,

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie to połączyłaś;) Kolory jak najbardziej pasują do twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna propozycja zestawu. Zakochalam się w sweterku:)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajna propozycja na jesień. Piękne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz rewelacyjnie ! Całość jest po prostu genialna ;)
    Z przyjemnością dodaje do obserwowanych i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    Pozdrawiam gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia, spodnie leżą na Tobie idealnie i choć nie lubię moro w Twoim wydaniu spodobały mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Koniecznie muszę zajrzeć do Bershki :) Spodnie są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Spodnie genialne <3 Całość bardzo fajnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)