wtorek, 3 listopada 2015

GREY COAT

Witajcie!

Dzisiaj prosty i dosyć elegancki zestaw z jeansami, białą koszulą i szarym płaszczem. Płaszcz ma oversiowy krój i składa się w 50-ciu procentach z wełny, więc jest cieplutki. Czarne botki i torebka z frędzlami uzupełniają całość. Tradycyjnie nie mogło zabraknąć naszyjnika i złotego zegarka. Co myślicie? :)

S.














Spodnie/Pants-Pull&Bear
Koszula/Shirt-Sinsay
Płaszcz/Coat-Sinsay
Naszyjnik/Necklace-Sinsay
 Zegarek/Watch-no name

A to moja urocza mini kosmetyczka, którą zamówiłam na stronie DealSale.com. Jest idealna do torebki i zmieści kilka potrzebnych kosmetyków :)




http://bit.ly/1LQZBVl DealSale Website - $100 Coupon  
http://apple.co/1iPfViS 70% off - IOS 
http://bit.ly/1NXMFDb 70% off - Android

40 komentarzy:

  1. świetny secik. mam bardzo podobną torebkę, jest świetna i pasuje do wielu stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam w linki, fajny ten koteczek i ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look, podoba mi się ten płaszczyk! :) Obserwuję i zapraszam również do zaobserwowania mojego bloga jeśli się spodoba, choć dopiero zaczynam ;) Pozdrawiam i przesyłam buziaki! :) http://scarlecinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw i urocza kosmetyczka ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie wyglądasz super. :) Bardzo szykownie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że płaszczyk cieplutki! Piękny jest i ładnie komponuje się z białą koszulą :) Śliczny naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Proste stylizacje dają najlepszy efekt, podoba mi się!
    Zajrzyjcie do mnie: http://mlnlmalistic.blogspot.com/- klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wyglądasz , stylizacja trafiona w 100 %
    Mam podobny portfel z inna kocią mordką ;)
    http://krze20.blogspot.com/
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne połączenie :D
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie!
    To taka miejska elegancja w naprawdę dobrym stylu!

    Płaszcz piękny!
    A kosmetyczka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Very stunning I love the jacket and that necklace x

    Florals&Smiles

    OdpowiedzUsuń
  12. Styl miejski - zestaw extra
    Pozdrawiam :)

    http://chicporadnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna stylizacja! Naszyjnik cudowny :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny plaszcz i jaka urocza kosmetyczka <3

    OdpowiedzUsuń
  15. szare płaszczyki to mój must have sezonu <3

    _______________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jezu świetna ta stylowka; )
    Szczególnie podoba mi się plaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja ! Boski płaszcz i ta torba z frędzlami... NO MEGA !!!


    skinnyliar.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Love you grey coat, very fabulous look<3333

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki cudowny ten płaszczyk i naszyjnik!:)
    Super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz ! Bardzo oryginalnie i stylowo :)
    Najbardziej podoba mi się płacz, jest prześliczny !

    OdpowiedzUsuń
  21. Płaszcz jest boski, ale Twoje okulary też z przyjemnością bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo pasuje Ci ten krój płaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię takie casualowe zestawy ;) fajnie, że dodałaś ten neonowy akcent - jest charakter! Naszyjnik jest świetny - nowa kolekcja?

    Casually Dressed | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ! naszyjnik kupiłam jakiś czas temu w promocyjnej cenie, więc podejrzewam, że nie będzie go w obecnej kolekcji :)

      Usuń
  24. Chce każdy element tego zestawu! :))))))

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjny płaszczyk :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam ten płaszcz, jest cudowny. Miękki, ciepły i ten kolor... najlepszy zakup w ciągu ostatnich miesięcy!^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Sabi :) bag is so amazing
    beautiful pics
    Anna

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)